20 Haz 2022
Günümüzün hızlı tempolu gıda endüstrisinde, başarılı olacak ürünler geliştirmek için tüketicileri anlamak hiç bu kadar önemli olmamıştı. Puratos olarak öncü olmaktan gurur duyuyoruz. Gıdanın geleceğini bugünden gerçeğe dönüştürmek için uzun yıllara dayanan uzmanlık geçmişimizi en yeni inovasyonlar ve trendlerle birleştirmeyi hedefliyoruz. Bu nedenle 10 yılı aşkın bir süre önce Taste Tomorrow adlı kendi tüketici araştırma merkezimizi geliştirdik.
Taste Tomorrow, ekmekçilik, pastacılık ve çikolata alanlarında tüketiciyi anlamaya yönelik çalışmalarını sürdüren dünyanın en büyük ekosistemidir. Yerel ve küresel tüketici davranışlarını, tutumlarını ve seçimlerini takip ederek bize değerli, derinlemesine içgörüler sağlıyor. Bu sayede biz de trendlerin gelişimini takip edebiliyor ve yenilerini ortaya çıkarabiliyoruz; böylece müşterilerimiz her zaman bir adım önde olabiliyor.
Peki bu değerli içgörüleri nasıl elde ediyoruz ve bunlar müşterilerimizi nasıl güçlendiriyor? Bu soruların cevabını öğrenmek için birlikte Taste Tomorrow'un harika dünyasının derinliklerine inelim.
Tıpkı bir ekşi mayanın sadece üç malzemeye yani un, su ve tuza ihtiyaç duyması gibi anlamlı tüketici içgörüleri için de üç kritik unsur vardır. Taste Tomorrow ile trendleri üç ayrı seviyede analiz ediyoruz ve daha da önemlisi bu seviyeler arasındaki ilişkileri inceliyoruz.
Bu çerçeve bize trendleri tahmin etmek ve yorumlamak için ideal analitik modeli sunarak; kısa, orta ve uzun vadeli inovasyon fırsatlarını belirlemek için kritik içgörüler sağlar.
Bir sonraki büyük trendi tahmin etmek kolay değildir, hatta işin zor tarafı bile olabilir. Taste Tomorrow fırıncılar, pastacılar ve çikolatacılar için müşterileriyle yakınlaşmaları için benzersiz ve bir araçtır. Taste Tomorrow’un verileri, günümüzün gıda sektörüne ilişkin küresel bir bakış açısı edinmemize ve sektörün yarın nereye gidebileceğini tahminlerde bulunmamıza yardımcı oluyor.
Puratos olarak başarımızı müşterilerimizin başarılarıyla ölçüyoruz. Bu nedenle Taste Tomorrow, dünyanın dört bir yanındaki yemek kültürlerinden edinilen deneyimlerin nasıl yeni fırsatlara dönüştürülebileceği konusunda ilham kaynağı oluyor.
Yeni fırsatlar ve inovasyonlar için Taste Tomorrow.