Puratos müşterisiyim, ancak hesap oluşturamadım

Kayıt formunu müşteri numaram ve e-posta adresimle doldurdum ve şifremi belirledim. Ancak, "kayıt talebi"ne tıkladığımda, hesabımın oluşturulamadığını ve ek bilgi sağlamam gerektiğini belirten bir mesaj aldım. MyPuratos hesabınızı oluşturduğunuzda, müşteri numaranızın ve e-posta adresinizin sistemimize girilen verilerle eşleşip eşleşmediğini kontrol ederiz. Eğer eşleşiyorsa, hesabınız otomatik olarak oluşturulacaktır.

Ancak, sağladığınız e-posta adresi yeni olabilir ve daha önce kaydettiğimiz e-posta adresiyle eşleşmeyebilir. Veya e-posta adresiniz sistemimizde hiç kaydedilmemiş olabilir. Bu durumlarda, talebin sizden geldiğinden emin olmak için ek bilgi sağlamanızı isteriz.

Bu ek bilgileri aldıktan ve doğruladıktan sonra, hesabınızın etkinleştirilmesine devam edebiliriz. Eğer 3 veya 4 iş günü sonra hala MyPuratos'a erişiminiz yoksa, bize e-posta ile ulaşmaktan veya temsilcinizden müşteri dosyanızı güncellemesini istemekten çekinmeyin.